1p

Negyedik hónapja vezeti a magyarországi sajtótermékek listaáras reklámköltés szerinti listáját a Metro hírújság. A 2006. január-április hónapokban a hirdetők a Metro felületének megvásárlására összesen 1.83 milliárd forintot áldoztak, amely a teljes sajtóköltés 5,45 százaléka. Az első negyedben a Metro a tavalyi év azonos időszakához képest öt százalékponttal növelte piaci részesedését, miközben más napilapoknál ez az érték csökkent.

A hírújság a példányszámok alapján már jó ideje vezető a magyarországi napilapok között: a Matesz 2006. első negyedévi adatai alapján a Metrót közel 350 ezer példányban terjesztik, míg a Blikkből például 244 086, a Népszabadságból pedig 150 513 darabot értékesítenek - áll a szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközleményben.

A lap olvasottsága is egyre nő: a Szonda Ipsos felmérése alapján 2006 első negyedévében a Metro olvasottsága 1,3 százalékkal nőtt a tavalyi év hasonló időszakához képest, ugyanakkor a konkurens országos napilapoké csökkent.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!