Bill Gates cége tíz évvel korábban már próbálkozott saját online tévéműsorok készítésével. Ám most merőben új stratégiát választott, míg 1996-97-ben a cég ismeretlen írókat és producereket bérelt fel, hogy betörjön a piacra, most Hollywood egyik nagyágyúját szerződtette. Ben Silverman, aki évek óta sikeres producer, egy több millió dolláros megállapodás keretében több műsort fog készíteni, amihez a nagyérdemű az MSN-en keresztül tud majd hozzáférni. A korábbi próbálkozása során az óriás több mint százmillió dollárt költött több felejthető műsorra - írta az msnbc.
A Microsoft úgy tűnik, bővíteni kívánja netes portfólióját, hiszen a vállalat a játékokon belüli hírdetésekben rejlő lehetőségeket is megpróbálja kiaknázni, az egyik legnagyobb ilyen szolgáltatásokat nyújtó cég felvásárlásával. A Massive Inc. az elsők között volt, amely játékokon belüli reklámfelületeket kínált. Az üzlet értékét 200 és 400 millió dollár közé teszik az elemzők - írta korábban az mfor.hu.