1p

A Microsoft MSN Originals néven saját online show-kkal készül, hogy fel tudja venni a versenyt riválisaival, mint a Google és az AOL. Ehhez Hollywood egyik nagyágyúját kérte fel.

Bill Gates cége tíz évvel korábban már próbálkozott saját online tévéműsorok készítésével. Ám most merőben új stratégiát választott, míg 1996-97-ben a cég ismeretlen írókat és producereket bérelt fel, hogy betörjön a piacra, most Hollywood egyik nagyágyúját szerződtette. Ben Silverman, aki évek óta sikeres producer, egy több millió dolláros megállapodás keretében több műsort fog készíteni, amihez a nagyérdemű az MSN-en keresztül tud majd hozzáférni. A korábbi próbálkozása során az óriás több mint százmillió dollárt költött több felejthető műsorra - írta az msnbc.

A Microsoft úgy tűnik, bővíteni kívánja netes portfólióját, hiszen a vállalat a játékokon belüli hírdetésekben rejlő lehetőségeket is megpróbálja kiaknázni, az egyik legnagyobb ilyen szolgáltatásokat nyújtó cég felvásárlásával. A Massive Inc. az elsők között volt, amely játékokon belüli reklámfelületeket kínált. Az üzlet értékét 200 és 400 millió dollár közé teszik az elemzők - írta korábban az mfor.hu.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!