1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A legnagyobb 300 amerikai magazin összbevétele 2003-ban 32,49 milliárd dollárra nőtt, ami 5,9 százalékkal jobb a korábbi év eredményénél, derül ki az Advertising Age összeállításából.

A vezető sajtótermékek hirdetésből és lapeladásból származó bevétele az utóbbi időszak legjobb évének számító 2000-ben elért 31,2 milliárd dollárt is meghaladja. Az összesített lista élén a Time Warner kiadó három lapja áll: a People 1,2 milliárd dollár, a Sports Illustrated 936,2 millió dollár és a Time 920,8 millió dollár bruttó bevétellel. A lapértékesítésből származó forgalom szerinti toplistát a TV Guide vezeti, míg a legtöbb reklámbevételt a People tudja felmutatni.

A 300 legsikeresebb amerikai magazinból 17 foglalkozik informatikával és internettel, míg a legnagyobb számban a női lapok vannak jelen az élmezőnyben: ebbe a kategóriába 37 kiadvány tartozik. A női és az utazási magazinokban található a legtöbb reklámoldal, illetve ezek növelték legnagyobb mértékben a hirdetési felületként szolgáló oldalaikat, derül ki az Advertising Age cikkéből.

(Menedzsment Fórum)


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!