A vezető sajtótermékek hirdetésből és lapeladásból származó bevétele az utóbbi időszak legjobb évének számító 2000-ben elért 31,2 milliárd dollárt is meghaladja. Az összesített lista élén a Time Warner kiadó három lapja áll: a People 1,2 milliárd dollár, a Sports Illustrated 936,2 millió dollár és a Time 920,8 millió dollár bruttó bevétellel. A lapértékesítésből származó forgalom szerinti toplistát a TV Guide vezeti, míg a legtöbb reklámbevételt a People tudja felmutatni.
A 300 legsikeresebb amerikai magazinból 17 foglalkozik informatikával és internettel, míg a legnagyobb számban a női lapok vannak jelen az élmezőnyben: ebbe a kategóriába 37 kiadvány tartozik. A női és az utazási magazinokban található a legtöbb reklámoldal, illetve ezek növelték legnagyobb mértékben a hirdetési felületként szolgáló oldalaikat, derül ki az Advertising Age cikkéből.
(Menedzsment Fórum)
A People és a Time az amerikai magazinpiac élén
A legnagyobb 300 amerikai magazin összbevétele 2003-ban 32,49 milliárd dollárra nőtt, ami 5,9 százalékkal jobb a korábbi év eredményénél, derül ki az Advertising Age összeállításából.