Charlie Denson, a Nike márkáért felelős főnöke a labdarúgó-világbajnokság döntőjének helyszínén, a berlini Olimpiai stadionban tartott sajtótájékoztatót, amely során bemutatták a Nike által szponzorált válogatottak, köztük a favorit Brazília világbajnoki mezeit, és ahol beszélt a vállalat terveiről is. Denson elmondta, semmilyen komolyabb akvizíciót nem terveznek a közeljövőben, mivel jelentős növekedési lehetőségeket látnak a Nike branden belül is. Ezzel cáfolta azokat a híreszteléseket, amelyek arról szóltak, hogy a Nike - válaszul a rivális Adidas Reebok-akvizíciójára - megvásárolná a Pumát, amely erős pozíciókkal rendelkezik az európai és afrikai piacon. A hír következtében a Nike-részvények ára egy százalékkal esett.

Néhány elemző szerint az akvizíció éppen azért marad el, mert a Puma túlságosan drága célpont lett, miután a cég részvényeit soha nem látott magasságokban jegyezték a múlt héten a váratlanul erős negyedik negyedéves jelentés után. A Nike ezért inkább a labdarúgáshoz kapcsolódó üzletágát próbálja meg tovább erősíteni, amelyre már az elmúlt négy évben is nagy hangsúlyt fektettek. Denson szerint a Nike a focihoz kapcsolódó életstílusban látja a legnagyobb lehetőséget, hiszen a kínai- és a brazil piac szinte még teljesen kiaknázatlan ebből a szempontból.
Az igazgató arról is beszélt, hogy a nyolc válogatottat szponzoráló Nike nagyobb marketing hadjáratra készül a világbajnokság előtt és alatt, mint négy éve, és bár nem árulta el, hogy melyik csapatnak drukkolnak a vállalatnál, azt megjegyezte, hogy az eladások szempontjából a Nike számára természetesen Brazília címvédése lenne a legkedvezőbb.