A világ egyik legnagyobb háztartási vegyigyártója megegyezett a Survivor 10 készítőivel, mely szerint termékei szerepelni fognak a túlélő-show új epizódjában.
A product placement típusú hirdetések (vagyis egy-egy filmben, televíziós adásban jól láthatóan elhelyezett termékek) mind népszerűvé válnak világszerte. A közelmúltban Britney Spears és Madonna közös klippje kapcsán a Mazda került a címlapokra, most pedig a Procter & Gamble kötött megállapodást a Viacom csoporthoz tartozó CBS televíziós csatornával. Ezek szerint a P&G 20 terméke fog szerepet kapni a nomád körülmények között sínylődő játékosok mindennapjaiban, a tengerentúlon immár jubiláló Survivor következő sorozatában.
A hírek konkrét összegről nem szólnak, ugyanakkor azt hivatalosan bejelentették, hogy a mostani megállapodás részét képzi annak a 300 millió dolláros cross-platform csomagnak, amely a Procter és a Viacom között a közelmúltban létrejött. Mint a cég illetékesei elmondták a mostani az eddigi legnagyobb a médiában szereplő kapcsolt árukat tartalmazó megállapodásuk. A műsorban szereplő termékek között van fogkrém, sampon, dezodor, gyógynövénykivonat, női szépségápolási termék, de található közöttük itthon is ismert férfikozmetikum (Old Spice) is.
Kapcsolódó anyag
Újra valóságshow: Kiknek szól?
Madonna, Britney és a Mazda
A Survivor-ben hirdet a Procter
A világ egyik legnagyobb háztartási vegyiéru-gyártója megegyezett a Survivor 10 készítőivel, mely szerint termékei szerepelni fognak a túlélő-show új epizódjában.