1p

Az Egyesült Államokban még mindig a televízióból tájékozódnak a legtöbben, derült ki egy most közzétett felmérésből. Az adatok mind a kereskedelmi, mind a politikai kampányok során nagy súllyal eshetnek latba.

Azok aránya, akik a 2004-es választások kapcsán a világhálóról szerzik információikat a 2000 évi 9-ről 13 százalékra nőtt. A Pew Internet & American Life felmérése szerint az online kamányok során leginkább a 18-29 év közöttieket lehet élérni, az adott korcsoporton belül is valamivel nagyobb arányban vannak a férfiak. Az Online Kiadók Szövetsége (OPA) megállapította azt is, hogy azok, akik részt vesznek a választásokon az interneten is nagyobb aktivitást mutatnak.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!