1p

Első kisméretű áruházainak megnyitásán fáradozik az amerikai Wal-Mart kiskereskedelmi óriás Arizonában, hogy így próbálja meg felvenni a versenyt Angliából érkezett riválisával, a Tescóval.

A brit Tesco tavaly lépett az amerikai piacra Fresh & Easy néven Kaliforniában, Arizonában és Nevadában. A társaság elsősorban készételekkel és friss termékekkel kívánja kisüzleteivel elhódítani az amerikai vásárlókat, jelenti a Reuters hírügynökség.

A Wal-Mart jelenleg azon dolgozik, hogy négy városban is kisméretű vegyeskereskedéseket nyisson – néhányat közel a közelmúltban nyílt Tesco áruházak mellett. Azt egyelőre nem lehet tudni, hogy az amerikai óriás mikor nyitja meg új típusú üzleteit.

Az elképzelések szerint az áruházak mérete nem haladja meg a 4500 négyzetmétert. Ez kevesebb, mint az átlagos Wal-Mart üzletek fele, a Wal-Mart Supercentereknek pedig mindössze töredéke. Sajtóértesülések szerint az új boltok hasonló választékot fognak kínálni, mint a Fresh & Easy.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!