A Tesco hazai vásárlóinak száma 29 százalékkal növekedett az előző évi karácsonyi időszakhoz képest: mint ismeretes 2003-ban 7 új hipermarkettel gyarapodott hazánkban a vállalat. Az idei karácsonyi slágertermékek a DVD lejátszók, a mikrohullámú sütők voltak - DVD lejátszóból több mint húszezret, mikróból huszonkétezret értékesítettek. A játékok terén a legók, illetve a Tesco sajátmárkás favasutak voltak a legnépszerűbbek. A fent említett 7 hét során az ország 33 hipermarketében játékból összesen közel egymillió darabnyit adtak el, melynek több mint 10 százaléka sajátmárkás termék volt.
Idén karácsonyra a tavalyinál 13 százalékkal több elektronikai cikket és 30 százalékkal több játékot vásárolt a magyar közönség a vállalat egységeiben. Az élelmiszerek területén is igen jelentős forgalmat produkált az áruházlánc. Az adott időszakban, közel 1000 tonnányi virsli, több mint 230 tonnányi beigli, és több mint 370 tonnányi ponty fogyott. A gyümölcs forgalma - szintén 2003. November 17 és Január 5-e között - meghaladta az 5000 tonnát, míg a pezsgőé megközelítette a 2 millió palackot. Szaloncukorból az áruházlánc mintegy 700 tonnányit értékesített, mely 40 százalékos növekedést jelent az előző év szaloncukor-forgalmához képest.
A Tesco saját márkákban erősített
A Tesco-Globál Árhuházak Rt. idén rekord számú, mintegy 12 millió vásárló számára segítette a karácsonyi készülődést. Az áruházlánc nemzetközi forgalma 22 százalékos növekedéssel meghaladta a várakozásokat.