2p

A Tesco-Globál Árhuházak Rt. idén rekord számú, mintegy 12 millió vásárló számára segítette a karácsonyi készülődést. Az áruházlánc nemzetközi forgalma 22 százalékos növekedéssel meghaladta a várakozásokat.

A Tesco hazai vásárlóinak száma 29 százalékkal növekedett az előző évi karácsonyi időszakhoz képest: mint ismeretes 2003-ban 7 új hipermarkettel gyarapodott hazánkban a vállalat. Az idei karácsonyi slágertermékek a DVD lejátszók, a mikrohullámú sütők voltak - DVD lejátszóból több mint húszezret, mikróból huszonkétezret értékesítettek. A játékok terén a legók, illetve a Tesco sajátmárkás favasutak voltak a legnépszerűbbek. A fent említett 7 hét során az ország 33 hipermarketében játékból összesen közel egymillió darabnyit adtak el, melynek több mint 10 százaléka sajátmárkás termék volt.

Idén karácsonyra a tavalyinál 13 százalékkal több elektronikai cikket és 30 százalékkal több játékot vásárolt a magyar közönség a vállalat egységeiben. Az élelmiszerek területén is igen jelentős forgalmat produkált az áruházlánc. Az adott időszakban, közel 1000 tonnányi virsli, több mint 230 tonnányi beigli, és több mint 370 tonnányi ponty fogyott. A gyümölcs forgalma - szintén 2003. November 17 és Január 5-e között - meghaladta az 5000 tonnát, míg a pezsgőé megközelítette a 2 millió palackot. Szaloncukorból az áruházlánc mintegy 700 tonnányit értékesített, mely 40 százalékos növekedést jelent az előző év szaloncukor-forgalmához képest.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!