A divatbemutatót ennek szellemében egy sajtóbeszélgetés előzte meg, ahol a Roa kreatív igazgatója, Fabricius Gábor moderálásával a divatról és annak változásairól beszélgetett néhány, a témában jártas szakember (Maróy Krisztina - Glamour főszerkesztője, Szabó Patrícia - Cosmopolitan és Wellness magazinok főszerkesztője, Lakatos Márk - stylist és Zsidró Tamás - mesterfodrász).
Az amerikai márka július végétől kapható a hipermarketlánc üzleteiben. A megjelenést reklámkampány is kíséri, s a kollekció "shop in shop" (üzlet az üzletben) rendszerben lesz elérhető a vásárlók számára, tudta meg a Menedzsment Fórum Barna Tamástól, a Roa ügyvezetőjétől. A lánc a márka kizárólagos hazai forgalmazója, Nagy-Britanniában szintén a Tescóban érhetők el a termékek, míg a tengeren túlon a Target (USA) és a Zellers (Kanada) üzleteiben forgalmazzák.
A ruhadarabokat a vállalat az adott piac elvárásainak figyelembe vételével tervezi, s a nagy volumennek köszönhetően árai versenyképesek. A cég 1973-ban alakult és a harmadik legnagyobb licensz márka. A vállalat éves forgalma 2005-ben meghaladta a 3 milliárd dollárt, a márkát 21 ország 4000 üzletében lehet megvásárolni.