1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az Advertising Age információi szerint a Volkswagen felülvizsgálja globális médiamegbízatását.

1,4 milliárd dollárt ér az autógyártó marketingtendere, melybe a céghez tartozó Audi brand is beletartozik. A VW által hivatalosan meg nem erősített információk szerint a cég a jövőben 'olcsóbban és okosabban' igyekszik kivitelezni médiajelenlétét. Az USA-ban eddig a Havas, Európában pedig a Grey Global Grouphoz tartozó MediaCom kezében volt a cég marketingje, ám a jövőben - elsősorban az amerikai piacon - új üzletfeleket kereshet az autógyártó óriás. Az USA-ban 340 millió dollárt, azon kívül pedig 1,4 milliárd dollárt fordít a VW reklámra, idézi a Nielsen Monitor-Plus adatait az Advertising Age.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!