1p

A Hennes & Mauritz (H & M) divatáru-hálózat a gyenge első negyedéves eladások után, áprilisban is csak visszafogott növekedést tudott produkálni, s ezzel elvesztette európai vezető pozícióját a Zarával szemben.

A H & M teljes eladások tekintetében mindössze 9 százalékos növekedést realizálhatott, az előző évi 15 százalékoshoz képest. Részvényeik ma délben 2,7 százalékot estek a stockholmi tőzsdén - írja az Msn money.

A márciusinyolc százalékos forgalom csökkenésért a H & M a rossz időjárást okolta. A svéd divatáru-forgalmazó az elmúlt negyedévben elvesztette eddigi pozícióját, mint Európa legnagyobb ruhakereskedője. Helyét a spanyol Zara vette át, mely naponta átlagosan egy új üzletet nyit; március végén 2700 üzlete volt. A svédek tulajdonában 1239 üzlet volt április végén, ez 11 százalékkal jelentett többet az egy évvel korábbihoz képest.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!