Egy német piackutató intézet arról végzett felmérést, mit várnak el leginkább a vásárlók a cégek munkatársaitól. Az eredmény szerint a leginkább a barátságos munkatársakkal rendelkező vállalatok számíthatnak sikerre.
A dpm-Team nevű hamburgi piackutató intézet 1000, 18 és 49 éves közötti fogyasztót vont be a felmérésbe. A megkérdezetteknek több, mint [ajanlo=73][igazitas=left/] harmada (37,8 százalék) leginkább a barátságosságot értékeli az ügyfélszolgálatok dolgozóinak munkájában. Ezzel a tulajdonsággal leginkább a nőket (45 százalék) lehet megnyerni, a férfiak közül minden harmadik (32,4 százalék) tarja a barátságos bánásmódot a legfontosabbnak.
A jó ügyfélszolgálat legfontosabb jellemzőjének a megkérdezettek negyede (28,6 százalék) a gyorsaságot nevezte, a kompetens és részletes tájékoztatást pedig 24,6 százalék tartotta elsődlegesnek, számol be a WirtschaftsWoche.
13,5 százalék szerint elsősorban az éttermek és a kávéházak azok a helyek, ahol különösen jó bánásmódban részesül a vendég. 11,8 százalék úgy ítélte meg, hogy az online-boltok telefonos ügyfélszolgálatos munkatársai bánnak a legjobban a vevővel, de szintén pozitívan nyilatkoztak a fogyasztók a bankok, az utazási irodák és a csomagküldő szolgálatok ügyfélszolgálatáról is.
(Menedzsment Fórum)
A barátságos cégeket szeretik legjobban a vevők
Egy német piackutató intézet arról végzett felmérést, mit várnak el leginkább a vásárlók a cégek munkatársaitól. Az eredmény szerint a leginkább a barátságos munkatársakkal rendelkező vállalatok számíthatnak sikerre.