1p

A brit reklámszakma 2003 legjobbjának szavazta meg a gyermekvédő szervezet sokkoló hatású sajtóhirdetéseit.

A brit reklámszakma 2003 egyik legjobbjának szavazta meg a gyermekvédő szervezet sokkoló hatású sajtóhirdetéseit.

A Barnardo alapítvány, mely már korábban is kénytelen volt visszavonni reklámját,

provokatív kampánnyal jelentkezett, mellyel a gyermekeket sújtó szegénység veszélyeire hívta fel a figyelmet. A sajtóhirdetések fotói újszülötteket ábrázoltak, injekciós tű, csótány vagy italos üveg veszélyes közelségében. A brit reklámfelügyelet végül betiltotta a nagy visszhangot kiváltó kampányt.

A Bartle Bogle Hegarty ügynökség magazinja ennek ellenére 2003 reklám-toplistáján a hatodik helyezést szavazta meg a jótékonysági szervezet reklámjának. A reklámügynökség magyarázata szerint 'minden hirdetésnek, amely a gyermekek szegénységére hívja fel a figyelmet, kőkeményen provokatívnak kell lennie, és a BBH méltányolja a Barnardo szándékát.' A legjobb reklám címet egyébként a Land Rover Freelander modelljének kampánya nyerte el Nagy-Britanniában.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!