Az elégedetlenség ellenére 49 százalékuk jövőre további szolgáltatások kihelyezését tervezi, főleg Indiába, de 28 százalék Ázsia más részeiben és Európában is gondolkodik. Csak 9 százalékuk ábrándult ki annyira a rendszerből, hogy nem próbálná meg újra.
[ajanlo=73][igazitas=left/]
A vállalatok nagy része egyébként nem alkalmaz objektív szempontokat az outsourcing projektek sikerének megítélésekor. Az informatikai vezetők 42 százaléka említette, hogy formális megközelítésben vizsgálta a projektet, míg 44 százalék szubjektív szempontok alapján ítélt.
"Az outsourcing egy vonzó és egyben kikerülhetetlen trend, de erősebb kontrollt és az üzleti szempontokat jobban figyelembe vevő értékelést igényel" - nyilatkozta a The Register brit lapnak David Harrison, a felmérést készítő Mercury UK ügyvezetője. A szakember úgy látja, a csalódást a rosszabb technikai feltételeken kívül főként a vártnál magasabb költségek okozták, melyeket gondosabb tervezéssel lehet kiküszöbölni.
(Menedzsment Fórum)
A brit IT-vezetők csalódtak a kihelyezésben
Egy friss felmérés szerint a brit informatikai vezetők 40 százaléka elégedetlen cége kihelyezett projektjeinek működésével, 11 százalékuk pedig óriásit csalódott.