Az Adidas korán ébredt a versenyben: a játékok egyedüli licensz partnere lett. A társaság új termékeket vezet be a játékokra: ruhákat, sapkákat, amelyeket Kínában már az idén piacra is dobnak. Az Adidas eddig több mint nyolcvanmillió dollárt költött el. A társaság bízik abban, hogy a világszintű rivális, a Nike és a kínai konkurencia, a Li Ning kimarad a versenyből. Jóllehet nem ők az olimpia fő támogatói, de több kínai sportolót és csapatot is támogatnak.
A Coca Cola azt reméli, hogy az olimpia szponzorálásával felveheti a versenyt a Pepsivel a kínai piacon. A Pepsi az országban már meghódította a fiatalokat reklámjaival, amelyekben neves ázsiai sztárok tűntek fel. A konkurens Coca Cola Mutassuk meg Kínát a világnak elnevezésű, a tardíciókra épülő kampányát augusztusban indította el.
A Visának az olimpia olyan lehetőség, amely csak egyszer adatik meg - állítja a társaság. Kínában még nagyon alacsony az érdeklődés a hitelkártyák irány, de ez valószínűleg megváltoztatható. Ahogyan Kína gazdasága nő, a tengeren túli utazások is egyre inkább népszerűvé válnak a fogyasztók számára - mondta Richard Chang, a Visa menedzsere.
Nem minden cég tervez azonban előre. A Haier, Kína egyik legnagyobb fehérneműgyártója lemaradt. Nem vagyunk biztosak abban, hogy az olimpiai játékok jelentik a legjobb marketing platformot a számunkra, nyilatkozta a társaság, hozzátéve, hogy a Haiernél a marketing funkció igen gyenge, már ha van egyáltalán.