2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Ahogy közeledik a 2008-as pekingi olimpia, azt számolgatják a szponzorok, hogyan profitálhatnának abból a sporteseményből, amely a világ egyik legforróbb piacát jelenti - írja az Advertising Age. A kínai atlétával, Liu Xianggal például promóciós szerződést kötött a Coca Cola és a Visa az olimpia idejére. A cégek egyébként folyamatos kötélhúzást végeznek a kínai atléktákért.

Az Adidas korán ébredt a versenyben: a játékok egyedüli licensz partnere lett. A társaság új termékeket vezet be a játékokra: ruhákat, sapkákat, amelyeket Kínában már az idén piacra is dobnak. Az Adidas eddig több mint nyolcvanmillió dollárt költött el. A társaság bízik abban, hogy a világszintű rivális, a Nike és a kínai konkurencia, a Li Ning kimarad a versenyből. Jóllehet nem ők az olimpia fő támogatói, de több kínai sportolót és csapatot is támogatnak.

A Coca Cola azt reméli, hogy az olimpia szponzorálásával felveheti a versenyt a Pepsivel a kínai piacon. A Pepsi az országban már meghódította a fiatalokat reklámjaival, amelyekben neves ázsiai sztárok tűntek fel. A konkurens Coca Cola Mutassuk meg Kínát a világnak elnevezésű, a tardíciókra épülő kampányát augusztusban indította el.

A Pepsi Kínában is a sztárokkal reklámoz

A Visának az olimpia olyan lehetőség, amely csak egyszer adatik meg - állítja a társaság. Kínában még nagyon alacsony az érdeklődés a hitelkártyák irány, de ez valószínűleg megváltoztatható. Ahogyan Kína gazdasága nő, a tengeren túli utazások is egyre inkább népszerűvé válnak a fogyasztók számára - mondta Richard Chang, a Visa menedzsere.

Nem minden cég tervez azonban előre. A Haier, Kína egyik legnagyobb fehérneműgyártója lemaradt. Nem vagyunk biztosak abban, hogy az olimpiai játékok jelentik a legjobb marketing platformot a számunkra, nyilatkozta a társaság, hozzátéve, hogy a Haiernél a marketing funkció igen gyenge, már ha van egyáltalán.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!