2p

A Deichmann, Európa legnagyobb cipőkereskedelmi lánca közel kilenc százalékkal 3,4 milliárd euróra növelte forgalmát tavaly - közölte az esseni székhelyű csoport az MTI-vel pénteken.

A nemzetközi csoport cipőeladását és boltjainak számát is növelte 2009-ben. Mindehhez hozzájárult a cég történetének eddigi legagresszívabb terjeszkedési stratégiája, amelynek eredményeképpen 282 új üzletet nyitott Európában és az Egyesült Államokban.  

Heinrich Deichmann, a Deichmann csoport igazgatótanácsának elnöke közölte: világszerte 138 millió pár cipőt értékesítettek, ami 8,3 százalékos növekedés 2008-hoz képest. A csoport 2.767 üzletet működtetett 2009 végén 18 európai országban és az Egyesült Államokban 28.000 munkatárssal. Egy évvel korábban az üzletek száma 2.546 volt.

Az alapítás éve, 1913 óta családi tulajdonban lévő Deichmann idén Spanyolországban, jövőre Szerbiában jelenik meg.

Deichmann név alatt működnek üzletek Németországban, Ausztriában, Nagy-Britanniában, Dániában, Svédországban, Lengyelországban, Szlovákiában, Magyarországon, Csehországban, Szlovéniában, Törökországban, Romániában, Horvátországban, Litvániában, Olaszországban és Bulgáriában.

A cég többször már meglévő üzletláncokat is átvesz, és ezeket eredeti nevük alatt működteti tovább. Ezért nem ugyanaz a neve minden üzletnek a Deichmann csoportban, mint például a Dosenbach és az Ochsner Svájcban vagy a vanHaaren Hollandiában és Rack Room Shoes/ Off Brodway az Egyesült Államokban.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!