2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Megháromszorozódott a félpénzes akcióban résztvevő szállodák júniusi bevétele az üdülési csekkek beváltásából. A sikeren felbuzdulva újabb akció indul Budapest Winter Invasion néven, melynek keretében plusz egy éjszakát tölthetnek el a vendégek egyes fővárosi szállodákban.

Sikeresnek minősítette a félpénzes szállodai napokat szerdai tájékoztatóján a Magyar Turizmus Zrt. és a Magyar Szállodaszövetség. Mint ismert, egész júniusban az idei Torkos Csütörtök mintájára a szövetség száz tagszállodájában elengedték a szállásdíj felét az üdülési csekkel fizető vendégeknek.

Az akció eredményét mutatja, hogy a szállodák júniusi bevétele megháromszorozódott az üdülési csekkek beváltásából az elmúlt esztendő azonos időszakához képest. A legnagyobb forgalmat az egri Hunguest Hotel Flóra bonyolította le, míg a második helyen a soproni Hotel Lővér végzett. A harmadik a Hunguest Grandhotel Galya lett.

A szervezők szerint példamutató volt a szállodák összefogása a hazai vendégforgalom fellendítéséért. A szövetség abban is bízik, hogy júniusban olyanok is eljuthattak valamelyik szállodába, akik eddig még nem fordultak meg hasonló környezetben.

Decemerben indul az új akció

Az akció sikerén felbuzdulva a budapesti szállodák kezdeményezésére 2006 decemberétől újabb kampány indul, amelyhez csatlakozott a magyar nemzeti légitársaság és a Budapest Airport Zrt. is. A 2007. március 31-ig tartó akció lényege, hogy három éjszaka áráért négy éjszakát tölthetnek el a vendégek egyes fővárosi hotelekben. A kampány a Budapest Winter Invasion nevet kapta, amely arra utal, hogy a külföldiek a nyári szezon után télen is a magyar fővárost válasszák pihenésük céljául, és egy éjszakával maradjanak többet a tervezettnél. Az akcióban résztvevő szállodák névsora többek között a www.budapestwinterinvasion.com címen lesz elérhető, melyet négy nyelven tölt fel a világhálóra a Magyar Turizmus Zrt.

A téli invázió népszerűsítésében a BTH Budapesti Turisztikai Szolgáltató Kht. is részt vesz, melynek köszönhetően az akcióra érkező külföldiek egy nappal tovább élvezhetik a számos kedvezményt nyújtó Budapest Kártya előnyeit. Mindezek mellett a Malév és a Budapest Zrt. is többféle csatornán juttatja el a külföldi turistáknak a budapesti kampány híreit.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!