2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az Anheuser-Busch a fiatal korosztály igényeinek kíván megfelelni új típusú söreivel: a cég hamarosan több különleges terméket dob piacra, így a gyümölcs illatú nedű mellett koffeines, guranás és ginsenges italokat kínál majd.

A most bejelentett megújuló termékstruktúrával nem elsősorban a konkurens sörgyárak termékeire kívánnak válaszolni. Az inkább annak a versenynek a következménye, amelyet a helyettesítő termékekké előlépett italok keltettek - vélekednek az AP hírügynökség által megszólaltatott iparági elemzők.

A legnagyobb sikert a "B-to-the-E" - a "sörtől (B-beer) kívánnak a különlegességekig (E-extra) eljutni" - névre keresztelt terméktől várják: 20 különböző, a sör iránt fogékony, de kis forgalmat generáló fogyasztói csoport esetében remélnek fokozott érdeklődést.

Emiatt például a novembertől megjelenő B-to-the-E az alko-pop italok keltette konkurenciára válaszolva (a Bacardi a közelmúltban dobta piacra malternative névre keresztelt rum ízesítésű sörét) kerül az amerikai üzletek polcaira.

A cég illetékesei hsngsúlyozták: a piackutatások szerint az 54 milligramm koffeintartalmú, 6,6 alkoholszázalékos sörük az energiaitalok - elsősorban a piacvezető Red Bull - fogyasztói körében is sikerre számíthat.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!