A most bejelentett megújuló termékstruktúrával nem elsősorban a konkurens sörgyárak termékeire kívánnak válaszolni. Az inkább annak a versenynek a következménye, amelyet a helyettesítő termékekké előlépett italok keltettek - vélekednek az AP hírügynökség által megszólaltatott iparági elemzők.
A legnagyobb sikert a "B-to-the-E" - a "sörtől (B-beer) kívánnak a különlegességekig (E-extra) eljutni" - névre keresztelt terméktől várják: 20 különböző, a sör iránt fogékony, de kis forgalmat generáló fogyasztói csoport esetében remélnek fokozott érdeklődést.
Emiatt például a novembertől megjelenő B-to-the-E az alko-pop italok keltette konkurenciára válaszolva (a Bacardi a közelmúltban dobta piacra malternative névre keresztelt rum ízesítésű sörét) kerül az amerikai üzletek polcaira.
A cég illetékesei hsngsúlyozták: a piackutatások szerint az 54 milligramm koffeintartalmú, 6,6 alkoholszázalékos sörük az energiaitalok - elsősorban a piacvezető Red Bull - fogyasztói körében is sikerre számíthat.
(Menedzsment Fórum)
A fiatalok kedvéért bolondítja meg italait a világ legnagyobb sörgyára
Az Anheuser-Busch a fiatal korosztály igényeinek kíván megfelelni új típusú söreivel: a cég hamarosan több különleges terméket dob piacra, így a gyümölcs illatú nedű mellett koffeines, guranás és ginsenges italokat kínál majd.