1p

Hatalmas az érdeklődés a lapos tévék minden fajtája iránt. Közel 90 százalékkal nőtt a plazma- és 135 százalékkal az LCD tévék értékesítése világszerte az első negyedévben az egy évvel korábbihoz képest - írja a Világgazdaság.

A hazai áruházláncok a foci vb-vel és az árak mérséklődésével hozzák összefüggésbe a keresletélénkülést. A Media Markt üzleteiben már hetekkel a világbajnokság előtt 40-60 százalékkal nőtt a tévék forgalma.

Plazmatévéből világszinten az első három hónapban 13,7 milliót adtak el, míg LCD készülékekből 7,4 milliót. Előbbi átlagára 25 százalékkal csökkent, forgalma pedig 41 százalékkal nőtt, míg utóbbi esetében 9 százalékos átlagár csökkenést regisztráltak, s forgalma több mint duplájára emelkedett - közli a Világgazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!