1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az ügyfelek elvesztésének legfontosabb oka az elégtelen színvonalú ügyfélszolgálat - állapította meg egy most közzétett felmérés.

Az ügyfelek elvesztésének legfontosabb oka az elégtelen színvonalú ügyfélszolgálat - állapította meg egy most közzétett felmérés osztrák.

Tíz esetből hétszer a fenti okok miatt pártolnak át a vevők a konkurensekhez, állapította meg az osztrák OGM-Studie kutatása. A cégek jelentős része feledkezik meg erről a kulcsfontosságú területről, amely gyakran a vállalat arca a külvilág felé. A szolgáltatások minőségének szabályozására nagyon kevés társaság állít fel irányítási rendszert. Hasonlóan problémás terület, állítják a szakemberek, az ügyfélszolgálat teljesítményének mérését, csupán a vállalatok 60 százaléka végzi.

A teljesítmény mérése már csak azért sem megoldott, mivel a cégek az ügyfelek igényeit sem ismerik. Ugyanakkor állítják a szakértők, a piaci verseny következtében egyre többen ismerik fel az ügyfélkezelés fontosságát, és a jövőben ez legalább olyan fontos lehet, mint maga a vállalat terméke.

(Menedzsment Fórum)

Kapcsolódó anyagok
A jó ügyfélszolgálat titka
A lojalitás 12 szabálya
Megismerni és megtartani az ügyfeleket

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!