1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Luxus Mercedes-einek nívós történelmével vonzaná az új vásárlókat a német DaimlerChrysler AG., közölte a vállalat elnök-vezérigazgatója, Dieter Zetsche.

"A gyökerekre akarunk koncentrálni, s az eredeti történelmi értékeit hangsúlyozzuk a Mercedes márkának" - mondta Zetsche. Az autógyártó ettől az akciótól reméli a vállalat újbóli feljövetelét - írja a Forbes.

A DaimlerChrysler német-amerikai járműipari óriásvállalat tavaly 5 százalékkal 149,8 milliárd euróra növelte forgalmát. Az eladott járművek száma 4 százalékkal 4,8 millióra nőtt. Az éves üzemi eredmény elérte az 5,18 milliárd eurót, ami 10 százalékos csökkenést jelent 2004-hez képest. A konszern eredménye viszont 400 millió euróval 2,8 milliárdra nőtt. Ehhez még hozzátartozik az, hogy az utolsó negyedévben 84 százalékkal nőtt a Chrysler eredménye az előző negyedévihez képest. Egyes elemzők olyan kijelentéseket tettek, hogy a Chrysler mentette meg a Daimlert. Ez természetesen csak részben igaz, hiszen a Mercedes éppen 14500 embert bocsát el, ami a cégnek 950 millió eurójába kerül - írja az mfor.hu

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!