1p

Luxus Mercedes-einek nívós történelmével vonzaná az új vásárlókat a német DaimlerChrysler AG., közölte a vállalat elnök-vezérigazgatója, Dieter Zetsche.

"A gyökerekre akarunk koncentrálni, s az eredeti történelmi értékeit hangsúlyozzuk a Mercedes márkának" - mondta Zetsche. Az autógyártó ettől az akciótól reméli a vállalat újbóli feljövetelét - írja a Forbes.

A DaimlerChrysler német-amerikai járműipari óriásvállalat tavaly 5 százalékkal 149,8 milliárd euróra növelte forgalmát. Az eladott járművek száma 4 százalékkal 4,8 millióra nőtt. Az éves üzemi eredmény elérte az 5,18 milliárd eurót, ami 10 százalékos csökkenést jelent 2004-hez képest. A konszern eredménye viszont 400 millió euróval 2,8 milliárdra nőtt. Ehhez még hozzátartozik az, hogy az utolsó negyedévben 84 százalékkal nőtt a Chrysler eredménye az előző negyedévihez képest. Egyes elemzők olyan kijelentéseket tettek, hogy a Chrysler mentette meg a Daimlert. Ez természetesen csak részben igaz, hiszen a Mercedes éppen 14500 embert bocsát el, ami a cégnek 950 millió eurójába kerül - írja az mfor.hu

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!