1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A közeljövőben az amerikai piacot tekinti a legfontosabb terjeszkedési területnek a legnagyobb európai divatlánc, a Hennes and Mauritz. A második magyarországi üzlete megnyitása előtt álló cég emellett folyamatosan vizsgálja az olyan dinamikusan növekvő forgalommal kecsegtető országokban való megjelenést, mint Oroszország vagy Kína.

[ajanlo=387][igazitas=right/]A vállalat terjeszkedésének fókuszában az Egyesült Államok áll, jelentette ki Rolf Eriksen a H&M vezérigazgatója. Az idén 91 boltot kívánnak nyitni az USA-ban, így az év végén 1100 fölé nő a társaság üzleteinek száma.

Ami a keleti terjeszkedést illeti, az oroszországi megjelenés még várat magára, vetítette előre a cégvezető. Ugyanakkor a kínai piacon belátható időn belül lesz Hennes üzlet, derült ki a Dagens Nyheter című svéd lap által készített interjúból.

Magyarországon 2005 szeptemberében nyitotta meg első üzletét a lánc. A Váci utcában található boltot a tavasz folyamán követheti a következő egység, amely az Árkád bevásárló központban nyílhat. Ez utóbbi bolt személyzetét jelenleg is toborozza a vállalat.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!