
Az utóbbi években a Coca-Cola növekedése
alulmúltaa nagy rivális PepsiCo-ét, mely jóval nagyobb részesedéssel bír a szánsavmentes üdítők piacán. A Coke eladásai Franciaországban és az Egyesült Királyságban jelentősen visszaestek, ám globálisan 5 százalékkal emelkedtek. A cég 400 millió dollárral toldotta meg marketingköltését, hogy ismét fellendítse a Coke és a Sprite eladásait, melyek bevételeinek 80 százalékát adják.
A cég nemrég esett túl egy stratégiaváltáson, mely során nagyobb szerepet kaptak a cég termékei között az egészségesebb és szénsavmentes italok. 2006-ban a társaság számos újdonsággal rukkol ki, többek között teával és kávéval, valamint vitaminos juice-okkal. Emelett a Cola és a diétás Cola új verziót is piacra fogják dobni.
Kapcsolódó anyagok:
Felülkerekedett a Pepsi a Coca-Colán
A Coca-Cola a Starbucks sikereire vágyik