1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A társaság nyeresége 28 százalékkal zuhant 2005 utolsó három hónapjában az egyre növekvő marketingköltések és az erősen megcsappanó francia és angol szénsavas üdítő-kereslet miatt.

Az utóbbi években a Coca-Cola növekedése

alulmúlta

a nagy rivális PepsiCo-ét, mely jóval nagyobb részesedéssel bír a szánsavmentes üdítők piacán. A Coke eladásai Franciaországban és az Egyesült Királyságban jelentősen visszaestek, ám globálisan 5 százalékkal emelkedtek. A cég 400 millió dollárral toldotta meg marketingköltését, hogy ismét fellendítse a Coke és a Sprite eladásait, melyek bevételeinek 80 százalékát adják.

A cég nemrég esett túl egy stratégiaváltáson, mely során nagyobb szerepet kaptak a cég termékei között az egészségesebb és szénsavmentes italok. 2006-ban a társaság számos újdonsággal rukkol ki, többek között teával és kávéval, valamint vitaminos juice-okkal. Emelett a Cola és a diétás Cola új verziót is piacra fogják dobni.

Menedzsment Fórum

Kapcsolódó anyagok:
Felülkerekedett a Pepsi a Coca-Colán
A Coca-Cola a Starbucks sikereire vágyik

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!