2p

Hányszor frissítette a webhelyén megjelenő képeket és egyéb tartalmakat? Kétszer? Egyszer? Egyszer sem?

Hogy megtaláljon a kereső

5. A letöltési idő rövidítése
A díszes képek és animációk csak akadályokat gördítenek az információáramlás útjába. Győződjön meg arról, hogy látogatói könnyedén megtalálják, amit keresnek.

6. Tartalomkezelő rendszer használata
Ne alapozza webhelyét statikus HTML-lapokra, ehelyett vásároljon egy megbízható tartalomkezelő rendszert (CMS - Content Management System), amely lehetővé teszi, hogy webhelyét fejlesztői közreműködés nélkül is frissíthesse. Ha sokszor frissít tartalmat, beruházása hamar megtérül.

7. Láthatóság biztosítása a keresőkben
Egy mellrákkal kapcsolatos tevékenységeket végző nonprofit nemzetközi csoport, a BreastCancer.org webhelyét a szervezet emblémájának, a Polly nevű figurának az óriási változata uralta, amelynek következtében a keresők nem találták meg a webhelyet. "Az áttervezés során Polly kisebb lett, és a nyitólap jobb felső sarkába került, miközben szöveg és szöveges hivatkozások kalauzolták a nem különösebben internetbarát látogatókat azokhoz az alapvető információkhoz, melyek reményében a webhelyet meglátogatták" - mondja Ilise Benun.

8. A webhely hozzáigazítása a vállalkozáshoz
Lehet, hogy az évek során fél tucatszor is megújította vállalkozását. Webhelye is követte e változásokat? Mi a helyzet a másodlagos csatornákkal vagy weblapokkal? "Sok vállalkozás apránként fejleszti webhelyét," - jegyzi meg Kevin McLaughlin, a Public/i nevű PR-vállalkozás munkatársa - "időről időre újabb rovatokkal bővítik a webhelyet, míg végül nem ugyanazt az üzenetet és pozícionálást fogja tükrözni a webhely egésze". Mindig bizonyosodjon meg arról, hogy a webhelyén megjelenő üzenetek összhangban vannak az offline marketingben megfogalmazott üzenetekkel.

9. Értékelések és sikertörténetek közzététele
Kérje meg törzsvásárlóit, hogy készítsenek értékelést, vagy adjanak engedélyt a vállalkozás szolgáltatásaival kapcsolatos elégedettségük és saját történetük közlésére.

A fenti ötletek segítséget nyújtanak online jelenléte felfrissítésében. A valódi tanács azonban igen egyszerű: ne kényelmesedjen el. Mindig fordítson kellő figyelmet webhelyére, ha vállalkozása irányt vált, vagy jelentősen nő.

Informatika egyszerűen

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!