A stílus akkor jó, ha olyan, mint az ember. A recept nem komplikált, a nőknél a legnagyobb hangsúly a frizurán van, így először a fodrászt kell meglátogatni. A ruhatár kialakításakor ajánlott kiválasztani egy domináns szint. Európában elsősorban a visszafogott színeket kedveljük, a fekete is általában nyerő, de vannak olyanok akiknek egyáltalán nem áll jól. A vásárlás során a legfontosabb szabály: csak olyat vegyünk, amint később majd hordunk is.
Hazánkban egy középszintű menedzsernőnek öt-hétszázezer forintot kellene ruházkodásra költenie évente, míg a felső vezetőnek évi 1,5-2 milliót. Szakértők szerint ruházkodás téren elég szemérmesek vagyunk, mert nyaralásra, autóra költünk eleget, az öltözködés még háttérbe szorul.
A férfiak helyzete sokkal egyszerűbb, mindössze néhány megfelelően kiválasztott ing, öltöny, nyakkendő és máris kész a ruhatár. A nők öltözéke sokkal több elemből áll, így nehezebb kiválasztani az alkalomhoz megfelelőt. A női üzletek kínálata hazánkban egysíkú, csak a legfelső kategóriába tartozók vannak jelen a piacon, egy középvezető nehezen talál magának megfelelő üzletet, leginkább a nagy üzletláncok private kollekcióiból tud választani, számolt be a Napi Gazdaság.
Kapcsolódó anyagok:
Öltözködés az állásinterjún: tilos a túl sok piros
Kijózanítaná a városi farkasokat a Levis