1p

A nyomtatott újságok közül azoknak a legjobb esélyük a túlélésre, amelyek speciális tartalmat közölnek - hangoztatta csütörtökön a 7. Internethajó egyik vitájának több résztvevője is.

Az általános tematikájú médiumokat ki tudja váltani az internet, már csak azért is, "mert ingyen van", mondta Szigetvári József, az IDG kiadó lapigazgatója, aki szerint "eláshatja magát" az a kiadó, amelyik ez év végére nem rendelkezik működő és látogatott internetes portállal.

A hirdetők fokozatosan elmozdulnak az online reklámozás felé, a költséghatékonyság mellett ezt az is indokolja, hogy lassan olyan fiatalok kerülnek döntési pozícióba ezeknél a cégeknél, akik már az internet korában nőttek fel, hangoztatta a szakember. A megoldandó problémák közé sorolta az online fizetés nehézségeit, valamint a sávszélességgel kapcsolatos gondokat említette.

Hann Endre, a Medián közvélemény-kutató intézet ügyvezető igazgatója arról szólt: napi rendszerességgel ma másfél, hetente 2,1, havonta pedig 2,5 millió ember internetezik Magyarországon; számuk évente ötven, az általuk letöltött oldalaké mintegy száz százalékkal emelkedik.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!