3p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A hétköznap estéken rendre erős nézettséget elérő csatorna számára ezúttal nem okozott fejfájást a pünkösd, az RTL Klub a népszerű műsorai nélkül is vitézkedett.

A Barátok közt és az Éjjel-nappal Budapest olyan erős páros lett az évek során, melyeknek köszönhetően az úgynevezett főműsoridős (19-23 óráig) időszakban hétköznapokon verhetetlen lett az RTL Klub. A csatorna számára így azok a napok sokkal kritikusabbak tudnak lenni, amikor a népszerű duót pihentetni kell. Ezek leginkább a hétköznapokra eső ünnep, illetve a napok időnkénti tologatása miatti pihenőnapok. Az ilyen alkalmakkor a családi mozikban hasonló kínálattal előrukkoló két nagy kereskedelmi tévé között egy átlagos hétköznapnál rendre kisebb különbség alakul ki.

Hasonló forgatókönyvre lehetett számítani a mögöttünk hagyott 20. héten is, hiszen az első nap pünkösd miatt ünnep volt. Az utóbbi időben a Drágám add az életednek köszönhetősen fentebb kapaszkodó TV2 így is nagyjából 3 százalékponttal ért el jobb számokat, mint egy sima hétfőn. Az RTL Klub azonban egy jó filmválasztásnak köszönhetően meglepte a versenytársát és simán hozta a nézettségi versenyben a hétfőt. Ezt elsősorban annak köszönhették, hogy hét legnézettebb filmjével sikerült előrukkolniuk. A Sandra Bullock fémjelezte Nász-ajánlat című romantikus vígjáték a 18-49-es korosztályban még az utóbbi hónap bajnokát, a Nagy Duettet is lekörözte, igaz a teljes lakosságot tekintve más a celebek vetélkedése vitte a pálmát.

A bulvárhősök éneklős műsorából most szórták ki az egyik legmegosztóbb figurát, Berki Krisztiánt és párját Fésűs Nellit. A korábbi 1,5 milliós nézettségi csúcsokhoz képest a teljes népességben bő 100 ezer nézőt elvesztő show számára kihívás lesz, hogyan tartsák meg a nézőket a célegyeneshez közeledve. Berki Krisztián egyébként hiába volt a produkciók döntő többségében csapnivaló, az iránta táplált nézői ellenszenv biztos, hogy hozott olyanokat, akik őt szidni ültek le a műsor elé.

A múlt hét kapcsán érdemes elidőzni egy pillanatra a péntek esti válogatott mérkőzésnél is. Noha ez csak egy felkészülési mérkőzés volt, az egyre magasabbra csapó fociláz miatt arra lehetett számítani, hogy ez már a nézettségi számokon is visszatükröződik. Ezúttal azonban ez nem teljesült, a kereskedelmi célcsoportban még sikerült a top 50 műsorba kerülnie a focinak, a teljes lakosságnál viszont ez sem jött össze. Érdekes lesz, hogy az immár kevesebb mint egy hónap múlva startoló kontinensbajnokságon lesznek-e közszolgálati nézőcsúcsok, vagy esetleg kiderül, hogy még a válogatott meccsei is csak egy szűkebb réteg szórakozását jelenti.

70 éves az olasz legenda


A 20. héten főműsoridőben (19-23 óra között) a 18-49-es korcsoportban hét estéből hatot nyert meg az RTL Klub, míg vasárnap a TV2-t választotta a legtöbb néző. Az RTL átlagos közönségaránya 20,4 százalékos volt, míg a TV2 rakétaként emelkedett, és 13,8 százalékos közönségarányt ért el. Ami a középmezőnyt illeti, az RTL-csoport kábeltévéi látványosan előretörtek.

Noha az év elején már jártak a most elért magasságokban, ám azt követően a tavasz folyamán egy hosszabb "gyengélkedést" láthattunk. Ha ezeket a számokat tudná tartani a F+ és a Cool, úgy különösen izgalmas lenne, hogy a TV2 által beharangozott adók mikor tudnak majd felzárkózni. Ezúttal ugyanis a F+ csatornát főműsoridőben a kereskedelmi célcsoportban átlagosan a nézők 6,3 százaléka nézte, míg a Cool esetén ez a mutató 6,2 százalékos volt. Ezekhez képest a Duna Tv és a Viasat messze leszakadva zárta a sort, mindkét csatorna 2,8 százalékos közönségarányt ért el.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!