1p

Az e-mailes marketingkampányok keretében kiküldött levelek 0,4 százaléka eredményez vásárlást - derül ki a Postfuture friss elemzéséből.

Az összes reklámcélból kiküldött e-mail 91,2 százaléka ért célt, 78,8 százalékukat nyitották meg, 18,4 százalékuknál volt átklikkelés és 0,4 százalék esetében történt meg a tranzakció - írja az eMarketer.

A 13 vizsgált iparági kategória közül az éttermek tudhatják magukénak a legjobb megnyitási arányt, ez esetükben 167 százalék volt (100 százalék fölötti arány a levelek továbbküldésével vagy azok többszöri megnyitásával érhető el). Az átklikkelések esetében is e kategória viszi a pálmát (57,5 százalék). A legalacsonyabb megnyitási arány a kereskedelemben (35,3 százalék), a legrosszabb átklikkelési mutató pedig az autóiparban volt megfigyelhető (5,7 százalék).

A felmérésből az is kiderül, hogy a fogyasztóknak kézbesített e-mailek erősebb hatást váltottak ki, mint a vállalatoknak küldöttek. Előbbiek esetében 19,9 százalékos átklikkelési arányt tapasztaltak, míg utóbbiak csak 11,2 százalékot produkáltak.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!