Az összes reklámcélból kiküldött e-mail 91,2 százaléka ért célt, 78,8 százalékukat nyitották meg, 18,4 százalékuknál volt átklikkelés és 0,4 százalék esetében történt meg a tranzakció - írja az eMarketer.
A 13 vizsgált iparági kategória közül az éttermek tudhatják magukénak a legjobb megnyitási arányt, ez esetükben 167 százalék volt (100 százalék fölötti arány a levelek továbbküldésével vagy azok többszöri megnyitásával érhető el). Az átklikkelések esetében is e kategória viszi a pálmát (57,5 százalék). A legalacsonyabb megnyitási arány a kereskedelemben (35,3 százalék), a legrosszabb átklikkelési mutató pedig az autóiparban volt megfigyelhető (5,7 százalék).
A felmérésből az is kiderül, hogy a fogyasztóknak kézbesített e-mailek erősebb hatást váltottak ki, mint a vállalatoknak küldöttek. Előbbiek esetében 19,9 százalékos átklikkelési arányt tapasztaltak, míg utóbbiak csak 11,2 százalékot produkáltak.