1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az e-mailes marketingkampányok keretében kiküldött levelek 0,4 százaléka eredményez vásárlást - derül ki a Postfuture friss elemzéséből.

Az összes reklámcélból kiküldött e-mail 91,2 százaléka ért célt, 78,8 százalékukat nyitották meg, 18,4 százalékuknál volt átklikkelés és 0,4 százalék esetében történt meg a tranzakció - írja az eMarketer.

A 13 vizsgált iparági kategória közül az éttermek tudhatják magukénak a legjobb megnyitási arányt, ez esetükben 167 százalék volt (100 százalék fölötti arány a levelek továbbküldésével vagy azok többszöri megnyitásával érhető el). Az átklikkelések esetében is e kategória viszi a pálmát (57,5 százalék). A legalacsonyabb megnyitási arány a kereskedelemben (35,3 százalék), a legrosszabb átklikkelési mutató pedig az autóiparban volt megfigyelhető (5,7 százalék).

A felmérésből az is kiderül, hogy a fogyasztóknak kézbesített e-mailek erősebb hatást váltottak ki, mint a vállalatoknak küldöttek. Előbbiek esetében 19,9 százalékos átklikkelési arányt tapasztaltak, míg utóbbiak csak 11,2 százalékot produkáltak.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!