3p

Egyes vállalkozások nem tudnak nagy költségeket fordítani marketingcélokra. Nem képesek megfizetni egy reklámszakemberekből álló teljes munkaidős csapatot, és azt sem engedhetik meg maguknak, hogy stílusos emblémákat és reklámleveleket tervező grafikust alkalmazzanak.

Olcsó elektronikus megoldások

2. Küldjön e-mail hírlevelet vásárlóinak

Az e-mail a vásárlókkal való egyik legköltséghatékonyabb kapcsolattartási mód. Érdemes elgondolkoznia rendszeres e-mail hírlevél létrehozásán, melyben hasznos tippeket és információkat közölhet - ha állatorvos, akkor időszerű kisállat-ápolási tanácsokat, ha étteremtulajdonos, akkor szezonális recepteket. A hírlevélben célszerű ismertetni új termékeit és szolgáltatásait, akcióit és egyéb kiemelt ajánlatait. Akár az új munkatársak érkezését is bejelentheti. A lényeg a vásárlók figyelmének felkeltése, és nem a nehezen értelmezhető szakmai információk. Mielőtt elküldené a hírlevelet, győződjön meg arról, hogy minden egyes címzett kifejezett hozzájárulását adta ilyen anyagok kézbesítéséhez.

Ha úgy érzi, nem áll rendelkezésére elegendő erőforrás egy teljes hírlevél megírásához, az e-mailt még mindig használhatja marketingeszközként - csak a címzettek kifejezett hozzájárulásával. Az Outlook 2003 Körlevél szolgáltatása segítséget nyújt a kívánt üzenetek eljuttatásában az egyes vásárlókhoz. A Publisher 6 e-mail kiadványtervet és 45 látványelem-készletet kínál, amelyek mindegyikéből létrehozhat e-mail kiadványokat. Az e-mail elrendezési tervek között talál hírlevelet, levelet, eseményértesítőt és terméklistákat is.

3. Vigye magával marketingüzenetét

Ha különleges területen dolgozik, alkalmanként felkérhetik arra, hogy tartson előadásokat munkájával kapcsolatban különböző szervezetek vagy iskolai csoportok számára. Az ilyen alkalmak is rejtenek finom marketinglehetőségeket. A hallgatóság lefoglalásának egyik eszköze egy vizuális bemutató - mely marketingszempontból is üdvös dolog. Az Office Small Business Edition 2003 rendszer használata esetén birtokában van a PowerPoint 2003 alkalmazás is, mely egy könnyen megtanulható bemutató-készítő eszköz. A PowerPoint előnye, hogy miközben Ön beszél, szövegek, képek és ábrák - sőt, akár mozgóképek, animációk és hangok - kombinációjából álló diavetítéssel szemléltetheti azt, amiről beszél. A cég neve és emblémája minden dián elfér.

4. Készítsen egy egyszerű webhelyet

Talán azért nincs webhelye, mert túl drágának és időigényesnek találta a kialakítását. A Publisher 2003 segítségével azonban gyorsan - és olcsón - készíthet és üzemeltethet egy választékos, professzionális megjelenésű webhelyet. Az Általános webhely létrehozása szolgáltatás használatakor csak meg kell határoznia céljait, és a Publisher elkészíti az igényeinek megfelelő webhelyet. A webhelyvarázslókkal egyszerű, háromoldalas -, illetve professzionális szolgáltatásokra és termékeladásokra fókuszáló honlapokat is kialakíthat.

Ha egyszer megismerkedett a marketingfogásokkal, valószínűleg még több módszerre fog bukkanni, amelyekkel kreatív módon terjesztheti termékei és szolgáltatásai hírét. További ötletekért és segítségért látogassa meg az Office Online webhelyet.

Informatika egyszerűen

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!