3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Élesedik a két kereskedelmi csatorna versenye, az utóbbi két hét jókora veresége után faragott hátrányából a TV2.

A 46. héten a 18-49 évesek körében a főműsoridőben kereken tizenhárom százalékpontos különbséggel, magasan nyerte a kereskedelmi televíziók nézettségi versenyét az RTL Klub (heti átlag 34,4 százalék SHR) - olvasható a csatorna közleményében. A különbség azonban csökkent az utóbbi két héthez képest. A TV2 elsősorban reggeli műsorára büszke, és hangsúlyozza, hogy nem fenyegeti megszűnés Joshi Bharatot.

A TV2 21,4 százalékos eredményt ért el, a dobogó harmadik fokán áll a Viasat3 (4,3 százalék), majd jön a Film+ (3,9 százalék), a Cool TV (3,5 százalék) és végül sereghajtóként lemaradva az M1 (3,3 százalék). A hétvége egyértelműen az RTL Klubé volt, már pénteken, a Sztárral szemben bukása után péntek esti filmként a Minden6ó (23,4 százalék SHR) sem tudott csodát tenni, a Domino Nap (32,7 százalék) rekordot hozott az építőknek és nézettséget az RTL Klubnak.

A hét legnézettebb műsora sokak meglepetésére nem a Csillag születik, vagy a Barátok közt valamelyik epizódja lett, hanem az RTL Klub vasárnap esti filmje, a Gorilla bácsi, amely a célcsoport éppen felét késztette tévénézésre. Igaz, a tehetségkutató harmadik elődöntője a teljes lakosságban megőrizte elsőségét, közel 2,4 millióan figyelték, ahogy Végvári Eszter a zsűri döntése ellenére, a nézők bizalmából egyetlen nőként menetelt be a középdöntőbe.

Hétköznaponként a Mónika – Híradó – A Széf – Fókusz – Barátok közt hozta az RTL Klub elsőségét, az este további részén pedig hiába nyílt meg néha a verseny, a piacvezető kereskedelmi televízió egyetlen estét sem veszített el.

A reklámozók számára fontos 18-49-es korosztályban csak szerda este tudott a TV2 versenytársa fölé kerekedni, szokás szerint a Doktor House hozta a nézettséget a csatornának, de utána még a Született feleségek is meg tudta verni az ellene küldött filmet.

A hét ötvenes toplistáján az első tizenkét helyen az RTL műsorai szerepelnek, a TV2 a Doktor House segítségével tudta megcsípni a 13. helyet.

Kicsit más a kép, ha a teljes lakosság körében nézzük az adatokat: akkor például Mónika csak hétfőn tudta megverni ellenfelét, a hét többi napján Joshira kapcsoltak a nézők. A hétvége azonban még ebben a tekintetben is az RTL Klub számára volt jobb, hiszen a szombatot és a vasárnapot is nyerte a csatorna.

Továbbra is a Mokkával ébred a legtöbb néző reggel 7 és 9 között, ezen a tendencián még a nemrégiben indult m1-es Ma Reggel sem tudott változtatni - emeli ki közleményében a TV2. Emellett a csatorna cáfolta az RTL Klub múlt héten megjelent értesüléseit, melyek szerint megszűnés fenygetné Joshi Bharatot. "Az ősszel sugárzott 50 adás alatt szélesebb célcsoportban aratott 48 győzelem után nem kell aggódni" - hangsúlyozza a csatorna.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!