A Gallup által rendezett éves szavazásból - mellyel az egyesült államokbeliek alkohol fogyasztási szokásait mérik - kiderül, hogy a bort kedvelő fogyasztók száma csökkent, míg a sört választóké 5 százalékponttal nőtt tavaly július óta.
Az alkoholt fogyasztó amerikaiak 41 százaléka leggyakrabban sört iszik, mely a legnagyobb, 60 százalékos szegmense az alkoholos italoknak mind az eladott mennyiséget, mind a pénzforgalmat tekintve - írja az anheuser-busch.com.
A szocializáló sör
Anheuser-Busch februárban vezette be a "Heres to Beer" kampányát, mely három fő területre koncentrál:
- Emlékezteti a fogyasztókat a sör szocializáló erejére, mely szerint az szerény módon hozza közelebb egymáshoz az embereket.
- Megszeretteti a fogyasztókkal a sörfőzés művészetét, hangsúlyozza a sör frissítő erejét és a természetes összetevőket.
- Bátorítja a fogyasztókat, új sör fajták megismerésére, ötleteket javasol az ital élvezetére és ételeket ajánl.