1p

Az Anheuser-Busch, a Bud sör gyártója szerint a folyékony kenyér békés úton hozza közelebb egymáshoz az embereket. A Gallup Poll weboldalán közölt adatok szerint az amerikaiak a sört választják legyakrabban alkoholos szomjoltóként.

A Gallup által rendezett éves szavazásból - mellyel az egyesült államokbeliek alkohol fogyasztási szokásait mérik - kiderül, hogy a bort kedvelő fogyasztók száma csökkent, míg a sört választóké 5 százalékponttal nőtt tavaly július óta.

Az alkoholt fogyasztó amerikaiak 41 százaléka leggyakrabban sört iszik, mely a legnagyobb, 60 százalékos szegmense az alkoholos italoknak mind az eladott mennyiséget, mind a pénzforgalmat tekintve - írja az anheuser-busch.com.

A szocializáló sör

Anheuser-Busch februárban vezette be a "Heres to Beer" kampányát, mely három fő területre koncentrál:

  • Emlékezteti a fogyasztókat a sör szocializáló erejére, mely szerint az szerény módon hozza közelebb egymáshoz az embereket.
  • Megszeretteti a fogyasztókkal a sörfőzés művészetét, hangsúlyozza a sör frissítő erejét és a természetes összetevőket.
  • Bátorítja a fogyasztókat, új sör fajták megismerésére, ötleteket javasol az ital élvezetére és ételeket ajánl.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!