A magyar Internetezők kiemelkedő aránya bízik a neten hozzáférhető reklámokban. Sőt, a magyarok a világ élvonalába tartoznak a más fogyasztóktól e-mailben kapott vélemények, valamint a szintén e-mailben érkező, megrendelt reklámtájékoztatás pozitív megítélésével. Ebből a két szempontból az USA-ban megkérdezett Internet-használókkal vagyunk egy szinten, míg a lista élén ázsiai és latin-amerikai országok állnak.
A márkák honlapjain található információhoz is három magyar megkérdezettből majdnem ketten bizalommal viszonyulnak.
Érdekes, hogy a szájpropaganda Magyarországon is a leghatékonyabb hirdetés, de azért kevesebben bíznak benne, mint globálisan vagy Európában. A magyar válaszadók 68 százaléka bízik a szájról szájra terjedő ajánlásokban.
Az újságok, tévé és magazinok hirdetéseiben kevesebb honfitársunk bízik, mint az európai átlag, a rádióreklámok hitelessége terén viszont a magyar mutató ugyanakkora, mint kontinensünk középértéke.