2p

Nem csökkent a TV2 lendülete a 2005-ös évben: a 2004-es rekordév után az SBS Broadcasting többségi tulajdonában álló MTM-SBS Zrt. az előzetes, auditált adatok alapján 25,43 milliárd forintos nettó árbevétellel zárta a tavalyi évet, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. A TV2 kereskedelmi televíziót működtető társaság mérlegfőösszege az előző év azonos időszakához viszonyítva 4 százalékkal, 15,94 milliárd forintra nőtt 2005-ben.

Kereszty Gábor vezérigazgató elmondta: "a 2004-es rekordév után a csatorna készen állt arra is, hogy megvalósítsa tervezett beruházásait. Az adózás előtti eredmény relatív kismértékű - 600 millió forintos - csökkenése a gyenge forintból adódó árfolyamveszteség mellett ezekre vezethető vissza, mégpedig elsősorban a TV2 első saját gyártású sorozatának, a Jóban Rosszbannak induló költségeire."

Várdy Zoltán kereskedelmi igazgató hozzátette: kereskedelmi szempontból a tavalyi év legnagyobb tanulsága, hogy a hirdetők igen jól fogadták a TV2 által elsőként bevezetett integrált marketing-kommunikációs megoldásokat. A hagyományos szpotokat XXI. századi technológiával és módszerekkel - internettel, mobilszolgáltatásokkal, teletexttel, szponzorációval és számtalan más elemmel - kombináló kínálat már az első évben messzemenően bizonyította létjogosultságát. Ennek egyik oka a reklámzajból való jobb kitűnés mellett az lehet, hogy már a hirdetők is kutatják a digitális korszak lehetőségeit, hiszen ők is tisztában vannak azzal, hogy a változás a reklámpiacot sem hagyja érintetlenül - áll az mfor.hu-hoz eljuttatott sajtóközleményben.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!