Kereszty Gábor vezérigazgató elmondta: "a 2004-es rekordév után a csatorna készen állt arra is, hogy megvalósítsa tervezett beruházásait. Az adózás előtti eredmény relatív kismértékű - 600 millió forintos - csökkenése a gyenge forintból adódó árfolyamveszteség mellett ezekre vezethető vissza, mégpedig elsősorban a TV2 első saját gyártású sorozatának, a Jóban Rosszbannak induló költségeire."
Várdy Zoltán kereskedelmi igazgató hozzátette: kereskedelmi szempontból a tavalyi év legnagyobb tanulsága, hogy a hirdetők igen jól fogadták a TV2 által elsőként bevezetett integrált marketing-kommunikációs megoldásokat. A hagyományos szpotokat XXI. századi technológiával és módszerekkel - internettel, mobilszolgáltatásokkal, teletexttel, szponzorációval és számtalan más elemmel - kombináló kínálat már az első évben messzemenően bizonyította létjogosultságát. Ennek egyik oka a reklámzajból való jobb kitűnés mellett az lehet, hogy már a hirdetők is kutatják a digitális korszak lehetőségeit, hiszen ők is tisztában vannak azzal, hogy a változás a reklámpiacot sem hagyja érintetlenül - áll az mfor.hu-hoz eljuttatott sajtóközleményben.