1p

A 9-16 éves kamaszok meghóditását tervezi egy nemrég létrehozott kozmetikai vállalat.

A Procter & Gamble Co. által létrehozott OT OverTime LLC samponból, tusfürdőből és dezodorokból álló termékláncot fog a közeljövőben piacra dobni. A Cincinatti székhelyű kozmetikai vállalat az Egyesült Államok piacán jelenteti meg először a fiataloknak kreált kozmetikai cikkeket.

Az újonnan fejlesztett terméklánc abból a felismerésből indul ki, hogy a tizenéves fiúk voltak a kozmetikai cikkeket gyártók által eddig leginkább elhanyagolt réteg. A nők, a tinédzser lányok, valamint a férfiak már számos márka számára jelent célközönséget. Az OT-vel együttműködő CannondaleAssociates kereskedelmi lánc vezetője, Ken Harris úgy véli, sikerült egy igen nagy réteget megtalálni.

A tiz év körüli fiúkat nem televiziós reklámkampánnyal fogják elérni, hanem elsősorban a Sports Illustrated fiataloknak szóló kiadványában, valamint a CSS extrémsport katalógusban tervezik hirdetni az új termékcsaládot.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!