A Procter & Gamble Co. által létrehozott OT OverTime LLC samponból, tusfürdőből és dezodorokból álló termékláncot fog a közeljövőben piacra dobni. A Cincinatti székhelyű kozmetikai vállalat az Egyesült Államok piacán jelenteti meg először a fiataloknak kreált kozmetikai cikkeket.
Az újonnan fejlesztett terméklánc abból a felismerésből indul ki, hogy a tizenéves fiúk voltak a kozmetikai cikkeket gyártók által eddig leginkább elhanyagolt réteg. A nők, a tinédzser lányok, valamint a férfiak már számos márka számára jelent célközönséget. Az OT-vel együttműködő CannondaleAssociates kereskedelmi lánc vezetője, Ken Harris úgy véli, sikerült egy igen nagy réteget megtalálni.
A tiz év körüli fiúkat nem televiziós reklámkampánnyal fogják elérni, hanem elsősorban a Sports Illustrated fiataloknak szóló kiadványában, valamint a CSS extrémsport katalógusban tervezik hirdetni az új termékcsaládot.
A tinédzser fiúk a kozmetikai ipar új célcsoportja
A 9-16 éves kamaszok meghóditását tervezi egy nemrég létrehozott kozmetikai vállalat.