Érdemes vállalni a kitelepülés költségeit, mert nagyon jól lehet keresni - mondta a Napi Gazdaságnak név nélkül az egyik cég ügyvezetője. Az egyhetes kiköltözés legalább ötmillió forintba kerül - ebben benne vannak a munkabérek és a Sziget Kft.-nek fizetett díj (amelynek mértéke üzleti titok) is, ám így is megtérül a jelenlét.
A profit mellett a a cégek szerint fontos szempont a marketingérték is - véli Robotka Gábor, a Pepe borbár tulajdonosa, aki az idén először működtet vendéglátóhelyet a Szigeten. A szórakozóhelyek ismertségüket is növelik a jelenlétükkel, a látogatók később visszatérnek hozzájuk. Úgy érezzük, egy egyetemi klubnak jelen kell lennie az egyetemistákat nagy számban megmozgató rendezvényen, mert emeli az imázsunkat - nyilatkozta a Napi Gazdaságnak Bács Zoltán, a Lovardát üzemeltető Debrecen Campus Kht. vezetője.