1p

Almaecetben utazott tavaly a Buszesz Zrt., amely a sikeren felbuzdulva idén vízkőoldót dob piacra és a wellness-üzletágban is markánsabb szerepre tör, írja a Világgazdaság.

A baromfiiparban megduplázta a forgalmát tavaly a vállalat az almaecet értékesítésével, mely kimutathatóan csökkenti a stresszt a szárnyasoknál. A közelmúltban Favorit márkanéven a vízvezeték-szerelők igényeit is követve ötliteres kiszerelésben, biológiai úton előállított ecetalapú, természetbarát vízkőoldót hozott forgalomba a cég.

A társaság a wellness területére is be kíván törni, ezért többféle Norbi Update-termékkel jelentkezik a piacon, miközben az Óbudai Gyémánt elnevezésű ásványvizet Norbi Aqua Gyémánt néven forgalmazza a jövőben. Zentai László, a társaság elnök-vezérigazgatója elmonda, hogy az új termékek az idén együttesen sem hoznak 50-60 millió forintnál nagyobb eladást, ami a teljes, évi többmilliárdos forgalomhoz képest elenyésző mértékű. Az egészséges életmód kampányának elterjedésével azonban a jövőben jelentősen növekedhetnek a wellnessüzletághoz kapcsolódó eladások, olvasható a Világgazdaságban.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!