A baromfiiparban megduplázta a forgalmát tavaly a vállalat az almaecet értékesítésével, mely kimutathatóan csökkenti a stresszt a szárnyasoknál. A közelmúltban Favorit márkanéven a vízvezeték-szerelők igényeit is követve ötliteres kiszerelésben, biológiai úton előállított ecetalapú, természetbarát vízkőoldót hozott forgalomba a cég.
A társaság a wellness területére is be kíván törni, ezért többféle Norbi Update-termékkel jelentkezik a piacon, miközben az Óbudai Gyémánt elnevezésű ásványvizet Norbi Aqua Gyémánt néven forgalmazza a jövőben. Zentai László, a társaság elnök-vezérigazgatója elmonda, hogy az új termékek az idén együttesen sem hoznak 50-60 millió forintnál nagyobb eladást, ami a teljes, évi többmilliárdos forgalomhoz képest elenyésző mértékű. Az egészséges életmód kampányának elterjedésével azonban a jövőben jelentősen növekedhetnek a wellnessüzletághoz kapcsolódó eladások, olvasható a Világgazdaságban.