1p

Az Adidas főnöke közölte, hogy 3 millió focitrikót adtak el a németországi labdarúgó világbajnokság alkalmából, ebből 1,7 millió a német nemzeti válogatott meze volt, míg a bajnoki fináléba jutott francia csapat mezéből is elérték a fél milliós eladási számot.

A vb-vel kapcsolatos árucikkek eladási értékét Herbert Hainer cégfőnök már 1,2 milliárd euró felettire becsülte. Az Adidas számításai szerint a labdarúgással kapcsolatos cikkeik eladása az idén 30 százalékkal nőtt tavalyihoz képest, globális piaci részesedésük 35 százalékra nőtt.

Puma: üzleti siker a vb

A VB-döntőben az adidast viselő franciák a Puma felszerelését viselő olaszokkal találkoznak. A Puma illetékesei ezt a tényt önmagában üzleti sikernek értékelik, hiszen soha nem öltöztettek világbajnoki döntős csapatot, bár a VB eleve az ő győzelmükkel indult: a csapatok több mint fele az ő mezüket viselte, az Adidas konkurense az afrikai csapatok kedvenc ruhamárkája lett.

A Puma a focival kapcsolatos eladásainak idei növekedését 40 százalékosra becsülte és biztosra veszi, hogy a következő VB, a dél-afrikai is az ő mezük uralmát fogja bizonyítani.

MTI/

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!