
A vb-vel kapcsolatos árucikkek eladási értékét Herbert Hainer cégfőnök már 1,2 milliárd euró felettire becsülte. Az Adidas számításai szerint a labdarúgással kapcsolatos cikkeik eladása az idén 30 százalékkal nőtt tavalyihoz képest, globális piaci részesedésük 35 százalékra nőtt.
Puma: üzleti siker a vb
A VB-döntőben az adidast viselő franciák a Puma felszerelését viselő olaszokkal találkoznak. A Puma illetékesei ezt a tényt önmagában üzleti sikernek értékelik, hiszen soha nem öltöztettek világbajnoki döntős csapatot, bár a VB eleve az ő győzelmükkel indult: a csapatok több mint fele az ő mezüket viselte, az Adidas konkurense az afrikai csapatok kedvenc ruhamárkája lett.
A Puma a focival kapcsolatos eladásainak idei növekedését 40 százalékosra becsülte és biztosra veszi, hogy a következő VB, a dél-afrikai is az ő mezük uralmát fogja bizonyítani.

MTI/
Menedzsment Fórum