1p

Piaci részesedésének növelése érdekében jaz eddigieknél óval agresszívabb reklámkampánnyal rukkol elő májusban a Ford Motor Co. A nagyszabású marketinghadjárat középpontjában a „Bold Moves” szlogen áll majd – értesült róla a CNN Money szerdán.

A Ford szóvivője, Jim Cain elmondta, az új reklámkampány bevezetésén, olyan neves előadóművészek közreműködésével dolgoznak, mint Kelly Clarkson, további részletekbe viszont nem kívánt bocsátkozni.

A Ford az utóbbi időben folyamatosan veszített piaci részesedéséből az USA-ban. Az amerikai típusú autók eladásai közel 3 százalékkal estek 2006 első negyedévében, és hasonlóképpen alakultak a sportkocsi-értékesítések is.

John Murphy, a Merril Lynch elemzője elmondta, várhatóan eshet a közepes méretű autók népszerűsége áprilisban, utolérve ezzel a tehergépkocsik gyenge keresletét. "Átlagosan éves 5 százalékos csökkenést várunk a Ford eladásaitól."

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!