A negyedik áruházzal 14 ezer négyzetméter lett a Decathlon eladótere, amely újabb 3 ezer négyzetméterrel bővül a székesfehérvári nyitással. Az is eldőlt, hogy a további terjeszkedés is vidéken lesz, a helyszín még nem végleges. A tavaly tavasszal piacra lépett cég erőteljes expanzióval kívánja lefedni az országot, és a tervek szerint 2007-től évente legalább két áruházzal bővíti a hálózatot.
Az eddigi üzleteket az Auchan kereskedelmi parkjaiban nyitották, mivel a hipermarketlánc hatalmas területeket vásárol, hogy más, a vásárlóközönséget vonzó központokat is maga köré telepítsen. A Decathlon Magyarország Kft. idei árbevétele várhatóan meghaladja a 10 milliárd forintot, s ezzel megközelíti a 11 milliárdos forgalmat tervező tízéves Hervis Sport és Divatkereskedelmi Kft.-t, számol be a Világgazdaság.