A lap emlékeztet, hogy a magyar kormány és az IMF közötti tárgyalásoknak is egyik kulcseleme volt a közösségi közlekedés átalakítása. Egy korszerűbb szerkezetű, integrált helyközi közlekedés elméletben akár az utasoknak is olcsóbb lenne, és csökkentené a költségvetési kiadásokat is.
Korábbi lapértesülések szerint már nyár elején elindult a most három különálló cégben működő MÁV-Start, a gépészet és a vontatás összevonásának előkészítése, és a Volán-társaságok holdinggá alakításának ötlete is felmerült már, ám ez utóbbit a szakszervezetek tiltakozása megakasztotta a folyamatot - írta a Napi Gazdaság.
A lap szerint korábban a BKV beolvasztását is felvetették, ám a fővárosi közlekedési cég hatalmas adósságállománya miatt letettek erről, ahogyan lekerült a napirendről a Malév "beintegrálása" is.
MTI