1p

1000 márka közül került ki egy alumíniumpapír, mint az USA kedvenc márkája. A felmérésben több mint 25 ezer 15 évnél idősebb amerikai vásárló vett részt.

A 36 kategóriában induló 1000 termék közül nem kis meglepetésre egy alumínium-csomagoló került ki győztesen. Az ismertség, a minőség, a vásárlói döntés, a hétköznapi fontosság, a márkával szembeni elvárás és a megkülönböztethetőség alapján nyerte el a csomagoló a megtisztelő díjat. További meglepetésnek számít, hogy a Ziplock kétszer is szerepel a táblázaton ugyanazon termékcsaládjával - írta az eMarketer.

A meglepő az eredményben az, hogy a hétköznapi háztartásiszerek több emblematikus márkát is maguk mögé utasítottak. A menő iPod, a luxust sugárzó Mercedes és Lexus, valamint az olyan nagy amerikai emblematikus márkák, mint a Coca-Cola, a Pepsi és a McDonalds mind elmaradtak a csomagoló és a hypo mögött.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!