A cég azért nyitotta meg a kelet-közép-európai technikai support központját, mert az EMEA - Európai, Közel-Keleti és Afrikai - régió e térsége dinamikusan fejlődik, s az elmúlt években megsokszorozódott, évi 25 ezerre nőtt az innen érkező hívások száma.
A budapesti központnak jelenleg négy munkatársa van, akiknek feladata, hogy segítsék a kelet-közép-európai térség felhasználóit. A támogatás cseh, szlovák, magyar és angol nyelven történik.
A központ munkatársai az üzembe helyezéssel, üzemeltetéssel és hibaelhárítással kapcsolatos kérdésekben segítenek az APC-termékek használóinak, míg a vásárlást még csak fontolgató érdeklődőknek a megfelelő döntés meghozatalához nyújtanak információt. A telefonon, illetve az interneten keresztül feltett kérdésekre legkésőbb 24 órán belül válaszol a központ, és megkezdi a hiba elhárítását.