Projektenként százmillió forintot meghaladó összeget különített el a cég idei beruházásaira, ilyen többek között a bővülő termékkör piaci jelenlétét támogató eszközök, hűtők beszerzése.
Főként a kisebb, illetve saját márkás termékeknek köszönhetően a Pepsi ásványvíz-értékesítésének emelkedése tavaly elmaradt az országos növekedési szinttől. Az idén a vállalat nagyobb hangsúlyt fektet e terület marketingtevékenységére. 2005-ben a Pepsi a cukormentes (light) termékek forgalmának növelésével tudta szinten tartani az értékesítést és tíz százalékos emelkedést ért el a gyümölcslevek, sport- és energiaitalok, valamint a jeges tea területén is.
A vállalat 1993-ban vette meg a Fővárosi Ásványvíz- és Üdítőipari Rt.-t, a következő három évben több százmillió dollárt fordított a gyártás korszerűsítésére. A forgalom az 1995-ös 900 millióról tavaly már 1,8 milliárd literre nőtt, írja a Világgazdaság.
Ásványvízben erősít itthon a Pepsi
Több beruházást is tervez az idén a Fővárosi Ásványvíz- és Üdítőipari Rt., melyek értéke eléri a százmillió forintos értéket. A termelés bővítésére és az ehhez kapcsolódó beruházásokra az idei keretének felét fordítja a cég, olvasható a Világgazdaságban.