Mennyit adott az állam? Tekintse meg táblázatunkat!
Titokba burkolózva
"Az idei év a mobil szélessáv jegyében zajlik, hiszen az új technológia által lehetővé tett szolgáltatások most kezdik igazán megdobogtatni a fiatalok szívét. A többi részlet maradjon egyelőre titok" - válaszolta sejtelmesen az mfor.hu-nak a Pannon kommunikációs igazgatója, Somlyai Dóra. Nem árult el részleteket a Szigeten idén ismét jelenlévő, harmadik legnagyobb támogató, a Coca-Cola sem, amely júliusban indult, "Élet a Coke oldalán" szlogenű kampányával próbálja átadni a brand életérzését. A cég teljes alkoholmentes palettájával kizárólagos forgalmazóként van jelen, s értékesítése már debütálásának évében jelentősen meghaladta a konkurencia előző évében elért eladásait.
Közülük a Pannon és a Coca-Cola kutatásai is azt bizonyították, hogy jó úton járnak, ha a kulturális rendezvényen még inkább magukhoz szeretnék láncolni a célcsoportot. Ugyanezt fogalmazta meg Agócs Mónika is: "A fogyasztói célcsoport nagy részével személyes kapcsolat, személyes élmény alakul ki, amely kiindulópontja a sörkultúra terjesztésének."
Istvánko Viktória