2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az augusztus 9-én kezdődő Sziget Fesztivált 2,25 milliárd forintos megaköltségvetés jellemzi. A kereskedelmi szponzorok köre alig változott, az általuk kínált szórakozási lehetőségeké annál inkább. A Dreher VIP Tribünnel, a Pöttyös akadálypályával, a Pannon szélessávú szolgáltatásokkal csalogatja a szórakozni vágyókat, derül ki az mfor.hu előzeteséből.

Mennyit adott az állam? Tekintse meg táblázatunkat!

Titokba burkolózva

"Az idei év a mobil szélessáv jegyében zajlik, hiszen az új technológia által lehetővé tett szolgáltatások most kezdik igazán megdobogtatni a fiatalok szívét. A többi részlet maradjon egyelőre titok" - válaszolta sejtelmesen az mfor.hu-nak a Pannon kommunikációs igazgatója, Somlyai Dóra. Nem árult el részleteket a Szigeten idén ismét jelenlévő, harmadik legnagyobb támogató, a Coca-Cola sem, amely júliusban indult, "Élet a Coke oldalán" szlogenű kampányával próbálja átadni a brand életérzését. A cég teljes alkoholmentes palettájával kizárólagos forgalmazóként van jelen, s értékesítése már debütálásának évében jelentősen meghaladta a konkurencia előző évében elért eladásait.

Az állami támogatás is csökkent

A Szigeten tehát mindenki ott lesz, aki számít, az viszont érdekes, hogyan tudják összeegyeztetni mindezt az olyan széles célcsoporttal rendelkező márkák, mint a Pannon, a Dreher vagy a Coca-Cola. A szórakozóknál az első évek döbbenetét a cool, trendi, majd az "ott kell lenni" szemlélet váltotta fel, s hasonló metamorfózison estek át a támogatók is.

Közülük a Pannon és a Coca-Cola kutatásai is azt bizonyították, hogy jó úton járnak, ha a kulturális rendezvényen még inkább magukhoz szeretnék láncolni a célcsoportot. Ugyanezt fogalmazta meg Agócs Mónika is: "A fogyasztói célcsoport nagy részével személyes kapcsolat, személyes élmény alakul ki, amely kiindulópontja a sörkultúra terjesztésének."

Istvánko Viktória

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!