1p

Mire készülhet a kormány?
Meg lehet még menteni az idei évet az ezer sebből vérző gazdaságban?

Online Klasszis Klub élőben Győrffy Dórával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a közgazdászt, egyetemi tanárt!

2025. július 16. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Míg a normál szupermarketek az elmúlt fél évben enyhén növelték áraikat, addig a diszkont-élelmiszerláncok csökkentették azokat. Előfordult, hogy egyazon termék ára között két és félszeres különbség is lehet, állítja egy osztrák felmérés.

Mint ismert, a Billa, a Merkur, a Bipa, a Mondom, az Emma és a Penny nevű szupermarketláncokat üzemeltető Rewe kereskedelmi konszern Mgyarországon a Pennyvel van csupán jelen, emellett a Spar/Interspar is megtalálható hazánkban.

A Lidl lánc ősszel 10-15 bolt megnyitását tervezi, és a következő években száznál is több diszkonttal fedné le a hazai piacot. A lánc, amely 11 európai országban mintegy négyezer, 1200-1600 négyzetméteres üzlettel képviselteti magát, minden piacon erős árversenyt diktál. A fokozottan árérzékeny magyar fogyasztók körében is nagy valószínűséggel pozitív fogadtatásra találhat egy nyomott árakkal piacra lépő áruházlánc.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!