Az USA-ban olyan, 200 cikkből álló termékvonalat indít el az élelmiszergyártó cég, mely a 2003-ban megjelent South Beach diétán alapul. A módszert, amely az Atkins-diéta rugalmasabb, korszerűbb verziója, Dr. Arthur Agatston kardiológus dolgozta ki. Az alacsony szénhidráttartalmú ételeken alapuló diétát bemutató könyv 8 millió példányban kelt el, és olyan hírességek követik, mint Bette Midler, Nicole Kidman vagy Bill Clinton. Dr. Agatston hangsúlyt fektet a szívmegbetegedések megelőzésére, szemben Atkins módszerével.
A Kraft South Beach logóval fogja forgalmazni a Planters rágcsálnivalót, az Oscar Mayer készételeket, a 2 százalékos zsírtartalmú Kraft Milket, a Fat Free Singles-t és a Light N'Lively túrókrémet. Egy évvel ezelőtt a cég már tett lépéseket, hogy bekapcsolódjon az egészséges étkezés trendjébe, és 'összenyomta' super-size méretű termékeit.
(Menedzsment Fórum)
Az Atkins-diétán alapuló termékeket vezet be a Kraft
A Kraft, mely többek közt a Toblerone, a Philadelphia sajtkrém vagy a Nabisco keksz forgalmazója, egészségesebb ételeket vezet be termékpalettájára.