A világ legnagyobb számítástechnikai vállalata, az IBM úgy döntött, 250 millió dollárral és ezer alkalmazott munkájával támogatja a rádiófrekvenciás azonosítók mielőbbi elterjedését.
Az IBM a következő öt év során 250 millió dollárt áldoz arra, hogy létrehozzon egy új részleget, melyben ezer új alkalmazott segítségével a rádiófrekvenciás azonosító rendszerek és szolgáltatásokat támogatná. Az új egység az új számítógépes rendszerek kiválasztásában is segítene, hogy a vállalkozások könnyebben kihasználhassák az érzékelő azonosítók adta előnyöket.
[ajanlo=73][igazitas=left/]
Szakértők szerint az IBM lépésének célja az, hogy ismertté és népszerűvé tegyék a rádiófrekvenciás azonosítást a vállalkozások körében. Azt is tudatosítaniuk kell, hogy a gyorsan fejlődő mobil azonosítási technológiát, akárcsak az adatbázisokat, rendszerbe integrálva lehet igazán kihasználni.
A lépés beillik azoknak a fejleményeknek a sorába, melyek új tendenciát jeleznek, mégpedig az RFID-technológia elfogadottságának növekedését. Az IBM-hez hasonló cégek szerepe rendkívül fontos abból a szempontból, hogy apró mozzanatokra lebontva bemutatják, hogyan lehet sikeresen alkalmazni a rádiófrekvenciás termékcímkéket és más, érzékelő technológiákat, derül ki a New York Times cikkéből.
(Menedzsment Fórum)
Az IBM 250 milliót áldoz az RFID bevezetésére
A világ legnagyobb számítástechnikai vállalata, az IBM úgy döntött, 250 millió dollárral és ezer alkalmazott munkájával támogatja a rádiófrekvenciás azonosítók mielőbbi elterjedését.