1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

33,5 milliárd eurós márkaértékkel vezeti a BBDO EuroStoxx 50 márkarangsorát a holland bankcsoport. A második helyen ugyancsak holland vállalat, az Unilever áll, olvasható a Világgazdaságban.

A legnagyobb növekedést a listán az olasz UniCredito bankcsoport könyvelhette el (33 százalék), amiben valószínűleg a HVB csoporttal történt egyesülés is szerepet játszott. A vesztesek táborát a francia Carrefour erősíti, mintegy 1,5 milliárd eurós márkaérték vesztéssel.

A pénzügyi adatok mellett az imázs tényezőit és a globális megjelenést is figyelembe veszi a BBDO a rangsor készítésekor. A képzeletbeli dobogóra az ING és az Unilever mellett az olasz energiaipari vállalat, az Eni került fel, számol be a Világgazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!