1p

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

33,5 milliárd eurós márkaértékkel vezeti a BBDO EuroStoxx 50 márkarangsorát a holland bankcsoport. A második helyen ugyancsak holland vállalat, az Unilever áll, olvasható a Világgazdaságban.

A legnagyobb növekedést a listán az olasz UniCredito bankcsoport könyvelhette el (33 százalék), amiben valószínűleg a HVB csoporttal történt egyesülés is szerepet játszott. A vesztesek táborát a francia Carrefour erősíti, mintegy 1,5 milliárd eurós márkaérték vesztéssel.

A pénzügyi adatok mellett az imázs tényezőit és a globális megjelenést is figyelembe veszi a BBDO a rangsor készítésekor. A képzeletbeli dobogóra az ING és az Unilever mellett az olasz energiaipari vállalat, az Eni került fel, számol be a Világgazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!