1p

Victor Melendez elhagyja igazgatói posztját a belga InBev söripari vállalatnál és ezentúl a PepsiCo üdítőital-gyártó termék-innovációs részlegének lesz az alelnöke.

Az új alelnök első teendői közé tartozik a wellness-üdítőkínálat növelése. Ezzel a gyerekeket célozza meg a cég, hasonlóan nagy versenytársaihoz, a Coca-Colához és a Schweppes-Cadburyhez, mivel a Pepsi korábban bejelentette, befejezi a magas kalóriatartalmú üdítők árusítását az iskolákban. Mendelez elmondta, megpróbál újat alkotni energiaital termékkategóriában is - olvasható a Brandweek hírei között.

2004-ben Mendelez vette át az Inbev európai márkáinak irányítását, mely magában foglalja a Stella Artois-t, Bass Pale Ale-t és a Becks-et. Ez idő alatt alkotta meg a "Reach for Greatness" kampányt és vezette be a 64 kalóriás Becks Premier Light sört.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!