Lenyomta a toalettkacsát és a Kelloggs Tony tigrisét a két csokigolyó abban a versenyben, amely az amerikaiak kedvenc reklámalakja címért folyt.
Több mint félmillió amerikai fogyasztó szavazott az M&M csokoládét reklámozó karakterekre az USA Today és a Yahoo! közös vetélkedőjén. A hat hétig tartó szavazáson a résztvevők 22 százaléka voksolt a két vidám csokigolyóra, őket követi népszerűségben a toalettkacsa, Mr. Peanut, Pillsbury Doughboy és Tony tigris. Az öt legnépszerűbb figura a Madison Avenue-n, az amerikai reklámipar valamikori központjában egy Walk of Fame jellegű járdaszakaszon fog emléktáblát kapni. Lecsúszott a toplistáról többek között Ronald McDonald, és a Duracell nyuszija.
Az amerikai fogyasztók kedvenc szlogenje szintén az M&M-hez kötődik: 'Melts in your mouth, not in your hands', azaz 'Csak a szádban olvad, nem a kezedben'.
(Menedzsment Fórum)
Az M and M csokigolyók a legkedveltebb reklámfigurák
Lenyomta a toalettkacsát és a Kelloggs Tony tigris figuráját a két csokigolyó abban a versenyben, amely az amerikaiak kedvenc reklámalakja címért folyt.