1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Lenyomta a toalettkacsát és a Kelloggs Tony tigris figuráját a két csokigolyó abban a versenyben, amely az amerikaiak kedvenc reklámalakja címért folyt.

Lenyomta a toalettkacsát és a Kelloggs Tony tigrisét a két csokigolyó abban a versenyben, amely az amerikaiak kedvenc reklámalakja címért folyt.

Több mint félmillió amerikai fogyasztó szavazott az M&M csokoládét reklámozó karakterekre az USA Today és a Yahoo! közös vetélkedőjén. A hat hétig tartó szavazáson a résztvevők 22 százaléka voksolt a két vidám csokigolyóra, őket követi népszerűségben a toalettkacsa, Mr. Peanut, Pillsbury Doughboy és Tony tigris. Az öt legnépszerűbb figura a Madison Avenue-n, az amerikai reklámipar valamikori központjában egy Walk of Fame jellegű járdaszakaszon fog emléktáblát kapni. Lecsúszott a toplistáról többek között Ronald McDonald, és a Duracell nyuszija.

Az amerikai fogyasztók kedvenc szlogenje szintén az M&M-hez kötődik: 'Melts in your mouth, not in your hands', azaz 'Csak a szádban olvad, nem a kezedben'.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!